Welcom to Blog

Safety gate Untuk Incik Adam Zikry.....

Semalam aku ngn my hubby g warehouse sale MY DEAR..niat ati nk beli walker adam je coz adam da 1 je walker..dh duk kl ni kna la tambah lg 1 walker adam untuk di anta kt umah pengasuh..last2 aku bli walker,safety gate and "tut...tut....tut...."..

pasni adam dh xleh nk kaco aku kt dapur...hehehe cian adam xleh nk kaco aku lg....klu x aku nk masak je dy duk sibok main tong sampah n rak pinggan mangkuk...

safety gate untuk adam
beza ckit safety gate ni ngn adam punya coz adam punya wrna oren.....

p/s :- pasni anak mama dh xleh masuk dapur lg..jgn marah eh...  :)

2 Response to "Safety gate Untuk Incik Adam Zikry....."

sweetlavender86 berkata...

hahah.same la mcm adamm.sibuk nk duk kt dapur.yg geram tu die main tong sampahh.diorg bukan tau kotor ke ape.siap penah pecah kn pinggan la.bahaya.hhehe

Shaliza berkata...

ooo ye ker....adam dh brape bln?dh penet 2nd baby eh???

Catat Ulasan

Photo Gallery